Sunday, September 26, 2010

Ülesanne 2. Veebilehe tegemine

Pean tunnistama, et veebilehe tegemise mõte tekitas minus algselt kerget paanikat. Olen üsna arvutikauge inimene ja see ülesanne tundus minu jaoks ülimalt raske ja aeganõudev. Tegelikkuses asi aga nii hull polnudki, peale koodide tegemisega tutvumist oli asi juba palju selgem ja kõige raskem oligi teema valik. Mina valisin oma veebilehe teemaks Autismi. See teema on mulle kolme ülikoolis õpitud aasta jooksul üsna hingelähedaseks saanud ja seega leidsin, et võiksin sellest ka veebilehe teha. Peale mõningast pusimist saingi oma veebilehe valmis. Veebileht valmis- tuli W3C markup validatorist erroreid vaatama hakata. Tuleb tunnistada, et algselt oli minul neid üsna palju. Taaskord üsna palju pingutades, ning teistega nõu pidades suutsin ma enamustest oma erroritest ja warningutest lahti saada ja jäin tehtud tööga rahule. Lõpp hea- kõik hea :)
Kodulehe tegemisest märksa raskem on minul millegi tõttu oma blogis linke aktiveerida, vajutan küll ülevalt "insert link" nuppu ning teen kõik vajalikud toimingud nagu kord ja kohus, kuid millegi tõttu minu link siiski ei aktiveeru. Seega lisan siia hetkel aktiveerimata lingi.
Minu veebileht asub aadressil: http://www.hot.ee/stargirl13/

1 comment:

  1. Hämmastav, olete nii positiivne inimene! See on tore, et ei karda arvutit. Lugedes tekib tunne, et saite suurepäraselt hakkama, aga vaadake veel üle, teie leht ei valideeru!
    Juhul kui teete blogis linke, siis vajutage ikka SAVE või peale aadressi kopeerimist lisage üks vajutus tühiku klahviga klaviatuurilt. Vaadake, kas see 'nipp' toimib ja joon tuleb alla!
    Veel paar ettepanekut kodulehele! Kirjutage alla, kust on võetud fotod ja kas üks ning sama foto ikka täidab ül.2 esitatud nõudeid? Veel lisage oma kontaktandmed, võibolla on mõni lugeja antud teemast huvitatud ja tahab teiega oma arvamust jagada.

    ReplyDelete